לדלג לתוכן

תקנון אתר

הגדרות

בתקנון זה יהיו למונחים המוגדרים בו המשמעות שלהלן:

1.     החברה – חברת ר.א.ן ספורט בע"מ , ח.פ. 513413922

2.     האתר – אתר האינטרנט : https://brooks.co.il/

3.     המוצרים – המוצרים המופיעים באתר ומוצעים למכירה

4.     משלוח הסחורה – כל המשלוחים מבוצעים עם חברת שליחויות.

5.     יום אספקת הסחורה – היום בו נמסרה הסחורה ליעד המבוקש ע"י הלקוחה

6.     כתובת למשלוח דואר – הכתובת אשר נרשמה ע"י המזמין בטופס ההזמנה ככתובת למשלוח הזמנות.

7.     המועד המבוקש לאספקת הסחורה – המועד אשר נרשם ע"י המזמין כמועד מועדף לאספקת הסחורה.

8.     יום ביצוע ההזמנה – היום בו אושרה העסקה ע"י חברת האשראי או שירות פייפאל כפי שהזין המזמין.

9.     ימי עסקים – הינם ימי חול, ראשון עד חמישי, ואינם כוללים שישי, שבת, ערבי חג וחול המועד.

כללי

1.     האתר משמש כחנות וירטואלית למכירת ביגוד וציוד ספורט והוא בבעלות החברה ומנוהל על ידה.

2.     לכל שאלה ו/או הבהרה ו/או בירור ניתן לפנות ישירות לשרות הלקוחות של החברה במייל : runbrooks@brooks.co.il  או בטלפון מס' 072-2512922.

3.     מטעמי נוחות נעשה בתקנון זה שימוש בלשון זכר. בכל מקום בו נעשה שימוש בלשון זכר, הכוונה היא גם לנקבה.

4.     תקנון זה הנו הבסיס החוקי להזמנות ולגלישה באתר ורק הוא מסדיר את היחסים בין החברה לבין הגולש באתר ו/או המזמין דרך האתר.

5.     כל המבצע הזמנה ו/או רכישה דרך האתר מצהיר, כי עם ביצוע הפעולה, הוא קרא תקנון זה, וכי הוא מסכים לכל הוראותיו ותנאיו של תקנון זה, וכי לא תהיה לו או למי מטעמו כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כנגד האתר ו/או החברה ו/או הנהלת האתר ו/או החברה ו/או מי ממנהליה ו/או עובדיה, בכל הקשור להוראות והתנאים של תקנון זה.

6.     החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את התקנון מפעם לפעם על פי שיקול דעתה הבלעדי וזאת ללא צורך במתן התראה ו/או הודעה מוקדמת.

7.     רישומי המחשב של החברה בלבד, בדבר הפעולות המתבצעות דרך האתר יהוו ראיה לכאורה לנכונות הפעולות.

8.     . תמונות המוצרים המוצגות באתר הנן להמחשה בלבד ואינן מחייבות כלל את הנהלת האתר. כן מוסכם ומובהר, כי החברה תשתדל לעשות את מיטב יכולתה כדי להציג בפני לקוחותיה תמונות מדויקות ככל האפשר

9.     החברה אינה מתחייבת להחזיק מלאי של כל הדגמים ו/או הבגדים שתמונותיהם מופיעות באתר.

10.  החברה עושה ככל יכולתה לוודא שהמידע המוצג באתר יהיה המידע השלם והמדויק ביותר אך יובהר, כי עלולים להופיע בו, בתום לב, אי דיוקים או שגיאות והחברה לא תישא באחריות או חבות כל שהיא הנובעת מהן או קשורה אליהן.

11.  כל המחירים באתר מופיעים על גבי המוצרים ונקובים בשקלים חדשים וכוללים מע"מ על פי דין.

12.  כל המחירים באתר אינם כוללים דמי משלוח.

13.  הנהלת האתר רשאית לעדכן את מחירי המוצרים באתר ואת תעריפי המשלוחים מעת לעת ובלא צורך בהודעה מוקדמת. המחיר התקף ביחס להזמנה שבוצעה הוא המחיר שהתפרסם בעת שהושלם תהליך ההזמנה (הכולל את מסירת פרטי כרטיס אשראי). אם עודכנו המחירים לפני שהושלם תהליך ההזמנה, יחויב הלקוח לפי המחירים המעודכנים.

14.  הנהלת האתר רשאית להציע באתר מבצעים, הטבות והנחות. הנהלת האתר רשאית בכל עת להפסיק מבצעים, הטבות והנחות אלה, להחליפם או לשנותם, בלא צורך לתת כל הודעה מוקדמת על כך.

15.  תנאי השימוש באתר חלים על השימוש באתר ובשירותים הכלולים בו באמצעות כל מחשב או מכשיר תקשורת אחר (כדוגמת טלפון סלולארי, מחשבי כף יד, טאבלטים למיניהם וכיו"ב). כמו כן הם חלים על השימוש באתר בין אם באמצעות רשת האינטרנט, ובין אם באמצעות כל רשת או אמצעי תקשורת אחרים.

הרשמה לאתר וביצוע הזמנות דרך האתר

1. רכישת מוצרים תתבצע על ידי לקוח רשום באמצעות מילוי טופס הזמנה המופיע באתר. להלן מובהר, כי מילוי כל הפרטים מהווה תנאי מוקדם לביצוע ההזמנה.

2.  הנהלת האתר לא תעשה בפרטי הלקוח כל שימוש, אלא בהתאם למדיניות הפרטיות של האתר ומהווה חלק בלתי נפרד מתנאי שימוש ורכישה אלה.

3. על מנת להבטיח את ביצוע ההזמנה ביעילות וללא תקלות, יש להקפיד למלא פרטים מדויקים ועדכניים באתר במקומות הנדרשים לכך במהלך ביצוע ההזמנה. אם בעת ביצוע ההזמנה יימסרו פרטים שגויים, החברה לא תוכל להבטיח שהמוצרים יגיעו ליעדם. במקרה שהמוצרים יחזרו לחברה בגלל פרטים מוטעים, יחויב הלקוח בתשלום בגין דמי משלוח וטיפול.

4.     עם ביצוע ההזמנה ע"י הלקוח, תבצע החברה בדיקה של פרטי כרטיס האשראי. עם אישור ההזמנה ע"י חברות האשראי, תישלח הודעת אישור ההזמנה והעסקה ללקוח.

5.     פרטי ההזמנה כפי שהזין הלקוח בטופס ההזמנה ורישום העסקה במחשבי החברה יהוו ראייה חלוטה וסופית לנכונות דרך הפעולה.

6.     במקרה בו לא אושרה העסקה ע"י חברת האשראי, ההזמנה תבוטל מיידית

7.     אישור פעולת הרכישה מותנה בזה שהמוצר אכן קיים במלאי מחסני החברה במועד האספקה המבוקש ו/או במועד ההזמנה. אך במידה ולא צוין, כי המוצר אינו קיים במלאי והמוצר לא הורד מהאתר עד למועד ביצוע ההזמנה, לא תהא החברה מחויבת במכירת המוצר, ולרוכש לא תהיה כל טענה ו/או תביעה בעניין זה בגין כל סוג של נזק, בין נזק ישיר או נזק עקיף אשר נגרם לרוכש ו/או לצד ג'. האמור הנו בכפוף לכך שהנהלת האתר תשיב ללקוח כל סכום ששילם במידה ואכן שילם לחברה ו/או תבטל החברה את החיוב במידה ובוצע. יש להדגיש ולהבהיר, כי ייתכנו מצבים בהם על אף שפריט מסוים מוצג באתר כקיים במלאי, בפועל אינו קיים במלאי ולא ניתן לספק אותו. במצבים אלו תבוטל העסקה וללקוח לא תהא טענה בקשר לכך בכפוף להשבת הסכום ששולם לחברה על ידי הלקוח.

8.     כל לקוח יהיה רשאי להזמין מוצר ולבחור יעד מבוקש למשלוח וזאת על ידי עדכון היעד המבוקש בטופס ההזמנה. היעד האחרון למשלוח שיעודכן על ידי הלקוח יישמר במאגר החברה כיעד המבוקש של הלקוח.

9.     יודגש כי החברה תהיה זכאית שלא לאשר הזמנה של לקוח מכל סיבה שהיא ולפי שיקול דעתה הבלעדי כמו במקרים בהם:

·        אם בעת ההרשמה באתר נמסרו במתכוון פרטים שגויים

·        אם בוצעו מעשה או מחדל, הפוגעים או עלולים לפגוע באתר או בהנהלת האתר, או בצדדים שלישיים                כלשהם, לרבות לקוחותיה, עובדיה וספקיה של הנהלת האתר

·        אם שירותי האתר שימשו לביצוע מעשה הנחזה כבלתי חוקי על-פי דיני מדינת ישראל או כדי לאפשר, להקל, לסייע או לעודד ביצועו של מעשה כזה

·        אם הופרו תנאי הסכם זה, תנאיו של אחד מהמסמכים המחייבים או תנאיו של כל שירות מקוון אחר שיציע האתר

·        אם ישנו חוב כספים לחברה או לחברות הקשורות עמנו והחוב לא נפרע, למרות שחלף המועד לתשלומו

·        אם כרטיס האשראי שברשות הלקוח נחסם או הוגבל לשימוש בדרך כלשהי

1.      לאחר שנמסרו הפרטים, המסמכים המחייבים אושרו וניתנה הסכמת הלקוח לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות, הנהלת האתר רשאית, אך לא חייבת, להציג או לשלוח ללקוח עדכונים באמצעות חשבונה באתר או באמצעות הדואר האלקטרוני. בכלל זה עדכוני תוכן, מידע על שירותיה ומוצריה, כמו גם שירותים ומוצרים של אחרים, מבצעים, חידושים באתר, כמשמעות הדברים בסעיף 30א. לחוק התקשורת (בזק ושידורים), התשמ"ב – 1982.

2.      לאחר שהוזנו פרטי התשלום בדף התשלום, יישלח אישור באמצעות הדואר האלקטרוני על קליטת פרטי ההזמנה. אישור זה אינו מחייב את הנהלת האתר לספק את המוצרים, והוא רק מעיד שפרטי ההזמנה נקלטו אצל הנהלת האתר.

3.     אם יתברר שכרטיס האשראי של הלקוח אינו תקף, או שחברת כרטיסי האשראי איננה מכבדת את העסקה, או שחברת פייפאל (או כל שירות ארנק אלקטרוני אחר בו החברה עושה שימוש באתר) אינה מכבדת את החיוב, או שהמוצר המבוקש איננו מצוי במלאי שבידי החברה, הנהלת האתר תיצור קשר עם הלקוח לשם השלמת העסקה או ביטולה.

4.      אם יבחר הלקוח לשלם באמצעות חשבון פייפאל, הוא יתבקש להזין את פרטי חשבונו הקיים באתר פייפאל. לחלופין, יוכל הלקוח לבחור לפתוח חשבון פייפאל במעמד החיוב. לתשומת ליבך, אם החלטת לשלם באמצעות חשבון פייפאל, החברה תוכל לגבות את התשלום עבור המוצרים רק לאחר קבלת אישור מפייפאל. השימוש וקבלת האישור כפוף לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות של פייפאל, ולא של האתר.

ביטול עסקה ומדיניות החזרת המוצרים

1.     האמור בסעיף זה כפוף לחוק הגנת הצרכן התשמ"א 1981 (להלן: החוק)

2.     בידי המזמין (ולא הנמען) קיימת האפשרות לבטל את ההזמנה שנעשתה בכל אחד מהמקרים ובתנאים שלהלן:

3.     ניתן להחזיר פריט שנרכש ושלא נעשה בו שימוש, באריזתו המקורית, כאשר התוויות המקוריות מחוברות לפריט – תוך 14 יום מקבלתו.

4.     ביטול לפני משלוח המוצר יהיה ללא חיוב נוסף, ויוחזרו ללקוח הכספים ששילם בגין העסקה כולל דמי המשלוח. זיכוי כספי יינתן עפ"י האמור בחוק.

5.     במקרה של ביטול עסקה לאחר משלוח המוצר אל הלקוח, יינתן זיכוי כספי מלא רק לאחר קבלת הסחורה במחסני החברה ובדיקתה ע"י עובדי החברה. הזיכוי יינתן בתנאי שהמוצר יוחזר ללא שימוש ו/או פגם ו/או נזק ועם התוויות המקוריות עליו. במידה והמוצר הוחזר שלא כאמור בסעיף זה, לא יזוכה המזמין (לא זיכוי כספי ולא שובר זיכוי). כן יובהר, כי החברה תהא בעל שיקול הדעת הבלעדי בעניין מצב המוצר המוחזר.

6.     כל זיכוי יועבר לכרטיס האשראי בו בוצעה ההזמנה בלבד, ובהתאם ללוחות הזמנים של חברת האשראי.

7.     מובהר כי לא יינתן זיכוי כספי בגין מוצרים שלא שולמה בגינם תמורה כספית, כגון מבצעים או מתנות.

8.     החזרת המוצרים יכולה להתבצע באחד מהאופנים הבאים:

כל מה שיש לעשות זה לשמור על הפריט ואריזתו במצבם המקורי, תוך הקפדה על כך שלא נעשה במוצר שימוש או נפל בו פגם /נזק .

תוכלו לעשות זאת בקלות , ובמהירות החזרה והחלפת מוצרים נעשית בדרכים הבאות :

1. שילחו אלינו את הפריט : הכניסו את המוצר לשקית סגורה שבה המוצר הגיע ( ניתן להשתמש גם בשקית חלופית ), והדביקו את מדבקת ה"גוביינא רשום" המצורפת בשקית שקיבלתם (יש להדביק מעל מדבקת המשלוח המקורית על מנת להסתירה ) , צרפו את החשבונית בתוך השקית על מנת שנוכל לזהות את הזמנתכם . מדבקת הגוביינא המצורפת מאפשרת לכם לשלוח את המוצר אלינו בחינם .  

2. ע"י הגעה לאחד מסניפי הרשת שלנו

סניפי הרשת :  

–        – חולון – המכתש 6 -03-5504664

–        – כפר סבא – אנגל 78 -09-7475054

–        שרונה – אלוף מנדלר 18 תל אביב . 03-6763111

– רמת החייל – הברזל 34 תל אביב -03-6471999

–        פתח תקווה  – הסיבים 52 ( בוויז הולמס פלייס, גבעת שמואל)-03-6135956

–         מודיעין – קניון עזריאלי מודיעין – לב העיר 2, מודיעין מכבים רעות 08-6150325

ההחלפה בסניף למידה בלבד ! לא ניתן החלפה של דגם בסניפים.

באמצעות תיאום שליח בעלות של 35 ₪ ניתן לשלוח מייל לכתובת : runbrooks@brooks.co.il

אין להדביק מדבקות ישירות על הקופסה עצמה – קופסה פגומה לא תזוכה .

לכל בירור נוסף, ניתן ליצור קשר במייל : runbrooks@brooks.co.il .

·        הלקוח ישלח את המוצר חזרה, על חשבונו, לכתובת החברה המפורטת באתר ובדף המצורף לכל חבילת משלוח.

9.      החזרה והחלפת מוצרים תתבצע בתוך 14 יום מתאריך הקנייה, ורק כאשר המוצר ארוז באריזתו המקורית. מוצר שנעשה בו שימוש, או שאריזתו פגומה/חסרה, לא יוחלף ולא יינתן זיכוי כספי.

10.   ביטול עסקה בכרטיס אשראי יעשה עד 14 יום מיום הקנייה, לאחר תום מועד זה הלקוח ישא בדמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר המוצר. החברה אינה מתחייבת להחליף פריטים שנמכרו בסוף קולקציה או במבצע חיסול.

11.  . לא ניתן לזכות כרטיסי נטען חבר ולכן בעלי כרטיסי נטען חבר צריכים ליצור קשר לשירות הלקוחות, הזיכוי יעבור לחבר ויזוכה עד 45 ימי עסקים .

12.  אספקה ומשלוחים

אספקת המוצרים לרוכשים מבוצעת באמצעות חברות שליחויות.

סכום דמי המשלוח יופיע בתום תהליך ההזמנה תחת המוצרים שבחר הלקוח לרכוש וייגבה בעת ביצוע ההזמנה. במקרה של עסקה בתשלומים, ייתכן ודמי המשלוח ייגבו במסגרת התשלום הראשון.

החברה מתחייבת לארוז ולהוציא למשלוח את ההזמנות תוך עד שבע ימי עסקים ליעד המבוקש.

חברת השליחויות תתאם מועד אספקה ישירות מול הלקוח.

האספקה מתבצעת לרוב חלקי הארץ תוך כחמישה ימי עסקים אולם ישנם אזורים אליהם זמן המשלוח ארוך יותר.

במידה וכתובת המשלוח נמצאת בישובים אליהם חברת השליחויות אינה מגיעה, ההזמנה תשלח באמצעות דואר רשום.

החברה אינה יכולה לקחת אחריות על עיכובים של חברות השליחויות השונות, אך נעמוד לרשותכם על מנת לפתור כל בעיה.

האפשרות להזמין מוצרים באתר מוגבלת לאזורים בהתאם למפת אזורי החלוקה של חברת השליחויות עימה החברה עובדת. החברה רשאית, אך לא מתחייבת, לספק את השירות גם אל מחוץ לאזורי החלוקה, בתיאום טלפוני מראש. לכן גם אם הזמנה כזו התקבלה ונקלטה במחשבי האתר, לא תהיה חייבת החברה לספקה.

מועדי האספקה המפורטים לעיל אינם חלים על מוצרים שאזלו מהמלאי.

המוצרים שהוזמנו יסופקו רק לאחר שהושלם תהליך הרכישה, בתנאי שקליטת ההזמנה נעשתה בטווח זמני העסקה כפי שהם מוגדרים בדף המוצר המבוקש, בתנאי שבבעלות הלקוח כרטיס אשראי תקף שניתן לחייבו ולסלקו בישראל, ובתנאי שחברת כרטיסי האשראי שהנפיקה אותו אישרה את העסקה שבוצעה.

אחראיות החברה

1. החברה ו/או הנהלת האתר ו/או מי מטעמם לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד, שיגרם למשתמש ו/או לגולש ו/או למזמין ו/או לצד שלישי, כתוצאה משימוש או רכישה באמצעות האתר, שלא על פי תקנון זה, תהא עילת התביעה אשר תהא, לרבות הפסד הכנסה ו/או מניעת רווח שיגרמו מכל סיבה שהיא, שאז החברה שומרת לעצמה לבטל את ההזמנה הספציפית.
2. נפלה טעות קולמוס בתיאור הבגד, לא יחייב הדבר את החברה ו/או את הנהלת האתר.
3.תמונות המוצרים באתר נועדו להמחשה בלבד וייתכנו הבדלים בין התמונות המוצגות באתר, חלקן או כולן, לבין המוצרים הנמכרים בפועל.
4. בכל מקרה לא תישא החברה באחריות כלשהי העולה על ערך הבגד/מוצר הנרכש וכן בכל נזק שאינו ישיר ו/או נזק תוצאתי.
5. החברה אינה אחראית לשימוש שיעשה הלקוח ו/או המזמין שלא בהתאם להוראות היצרן ו/או החברה לרבות ביצוע כביסה ו/או כל שימוש אחר במוצר.
6. הנהלת האתר לא תהיה אחראית לעיכובים באספקת המוצרים כתוצאה מאירועים שאינם בשליטתה, כדוגמת תקלות, עיכובים, שביתות, מלחמה, אסונות טבע, תקלות במערכת המחשוב או במערכות הטלפונים שיפגעו בהשלמת תהליך הרכישה או תקלות בשירות הדואר האלקטרוני.
7. הנהלת האתר תעשה כמיטב יכולתה לספק מוצרים איכותיים במועד המבוקש. אם הלקוח סבור כי המוצר/ים שרכש באמצעות האתר או השירות/ים לוקים בפגם כלשהו, הוא מוזמן לפנות לשירות הלקוחות בטלפון 072-2512922 או באימייל runbrooks@brooks.co.il, והנהלת האתר תטפל בפנייה מוקדם ככל שניתן.

זכויות יוצרים

1.      כל זכויות הקניין הרוחני, לרבות זכויות היוצרים, הדגמים, השיטות והסודות המסחריים, הנם רכושה של החברה בלבד. זכויות אלה חלות, בין השאר, על הנתונים באתר, לרבות רשימת המוצרים, תיאורם ועיצובם וכל פרט אחר הקשור להפעלתו.

2.     אין להעתיק, לשכפל, להפיץ, למכור, לשווק ולתרגם מידע כלשהו מהאתר, לרבות סימני מסחר, תמונות וטקסטים, עיצוב מוצרים וכיו"ב, בלא קבלת רשותה של החברה מראש ובכתב.

3.     אין לעשות כל שימוש מסחרי בנתונים המתפרסמים בבסיס הנתונים, ברשימת המוצרים המופיעים בו או בפרטים אחרים המתפרסמים בו, בלא קבלת הסכמתה של החברה מראש ובכתב.

4.     אין להשתמש בנתונים כלשהם המתפרסמים לצורך הצגתם באתר או בשירות אחר כלשהו, בלא לקבל את הסכמתה של החברה מראש ובכתב ובכפוף לתנאי אותה הסכמה (אם תינתן).

5.     שם האתר (domain name), סימני המסחר (בין אם נרשמו ובין אם לא) הם כולם רכושה של החברה בלבד. אין לעשות בהם שימוש בלא קבלת הסכמתה בכתב ומראש.

6.     ככל שיש סימני מסחר (לרבות תמונות, שרטוטים וכדומה) שנמסרו לפרסום על ידי החברות המציעות מוצרים ושירותים למכירה באתר, כי אז סימני המסחר הנם רכושן של אותן חברות ואין להשתמש בהם ללא הסכמתן.

7.      כל התוכן המילולי, אייקונים (icons) כל מידע ו/או תצוגה המופיעים באתר, לרבות גרפיקה, עיצוב, הצגה מילולית, סימני מסחר, סימני לוגו לרבות עריכתם והצגתם באתר, הנם בבעלותם הבלעדית של החברה.

8.     יש להשתמש בשירותי האתר למטרות חוקיות בלבד.

9.     אין להעתיק ולהשתמש, או לאפשר לאחרים להשתמש, בכל דרך אחרת בתכנים מתוך האתר, לרבות באתרי אינטרנט אחרים, בפרסומים אלקטרוניים, בפרסומי דפוס וכיו"ב, לכל מטרה אחרת.

10.  אין להפעיל או לאפשר להפעיל כל יישום מחשב או כל אמצעי אחר, לרבות תוכנות מסוג Crawlers, Robots וכדומה, לשם חיפוש, סריקה, העתקה או אחזור אוטומטי של תכנים מתוך האתר. בכלל זה, אין ליצור ואין להשתמש באמצעים כאמור לשם יצירת לקט, אוסף או מאגר שיכילו תכנים מהאתר.

11.  אין להציג תכנים מהאתר בתוך מסגרת (Frame), גלויה או סמויה.

12.  אין להציג תכנים מהאתר בכל דרך שהיא – ובכלל זה באמצעות כל תוכנה, מכשיר, אביזר או פרוטוקול תקשורת – המשנים את עיצובם באתר או מחסירים מהם תכנים כלשהם ובפרט פרסומות ותכנים מסחריים.

שמירה על סודיות

1.     החברה אינה אוגרת מספרי כרטיסי אשראי במחשבים שלה.

2.      החברה מתחייבת לא לעשות שימוש בפרטי הלקוחות הרשומים באתר אלא לצרכי תפעול האתר בלבד, ועל מנת לאפשר את ביצוע ההזמנה והעברת אינפורמציה ללקוחה.

3.     החברה משתמשת בתקני האבטחה הגבוהים ביותר על מנת לשמור ככל האפשר על סודיות המידע ופרטיות לקוחותיה. החברה משתמשת בשירותים מאובטחים לצורך בדיקת ואבטחת המידע וסליקת כרטיסי אשראי.

4.     שירותי הסליקה בהם משתמשת החברה עומדים בתקנים קפדניים של סטנדרטים ונהלי אבטחת מידע לפי דרישת חברות האשראי תקן PCI level 1.

5.      במקרים שאינם בשליטה ו/או נובעים מכוח עליון, החברה לא תישא באחריות לכל נזק מכל סוג שהוא, עקיף או ישיר שיגרם ללקוח או למי מטעמו, אם מידע יאבד או יגיע לגורם עוין ו/או יעשה בו שימוש שלא בהרשאה.

6.      החברה מתחייבת לא לעשות שימוש בפרטי הלקוחות הרשומים באתר אלא לצרכי תפעול האתר בלבד, ועל מנת לאפשר את ביצוע ההזמנה והעברת אינפורמציה ללקוחה.

7.     הנהלת האתר עושה מאמץ לספק ללקוח שירות תקין ובאיכות גבוהה. יחד עם זאת, הנהלת האתר אינה מתחייבת שהשירות באתר לא יופרע, יינתן כסדרו או בלא הפסקות, יתקיים בבטחה וללא טעויות, ויהיה חסין מפני גישה בלתי-מורשית למחשבי הנהלת האתר, נזקים, קלקולים, תקלות או כשלים – לרבות תקלות בחומרה, בתוכנה או בקווי התקשורת לאתר – אצל הנהלת האתר או אצל מי מספקיה.

8.     הנהלת האתר לא תישא בכל אחריות ביחס להודעות שיתקבלו או שיישלחו באמצעות האתר (לרבות הודעות שישלחו ללקוחות ע"י משתמשים אחרים באמצעות שירותי האתר), תוכנן של הודעות כאלה או כל קובץ מחשב שיצורף להן, פעולתו של כל קובץ כאמור, השפעתו על מחשב המשתמש וכל נזק, אובדן, אי נוחות, עוגמת נפש וכיו"ב, תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו למשתמש או לכל צד שלישי בשל הודעות שיתקבלו באמצעות שירותי האתר או יישלחו באמצעותו.